
وی با بیان اینکه در حال حاضرشورای رقابت یک مرحله جلوتر آمده و ریز قیمت هر خودرویی را مشخص کرده است گفت: البته این امر نیازی نبود، زیرا در حیطه وظایفش نبوده و نباید قیمت گذاری میکرد.
عضو فراکسیون حزب موتلفه اسلامی بااشاره به اینکه با توجه به افزایش قیمت خودرو در هفتههای گذشته، انتظار نبود در این مرحله نیز قیمت جدیدی اعلام و تصویب شود اظهارداشت: این مسئله برای نمایندگان، اعضای کمیسیون ویژه و کمیته اصل ۴۴ و صاحب نظران صنعت خودرو تعجب آور بود که شورای رقابت که خودش وظیفه حاکمیتی و نظارتی دارد، پیشنهادات خودروسازان را بپذیرد.
نماینده مردم اصفهان با تاکید بر اینکه ما معتقدیم باید واقعیتها را دید و از خودروی ساخت داخل حمایت کرد ادامه داد: ما همچنین افزایش قیمتها و تورم را قبول داریم، ولی این شیوه که بعد از نوسانات قیمت ارزی شاهد یک پرش قیمت در خودروهایمان باشیم، پذیرفته نیست.
فولادگر خاطر نشان کرد: صنعت خودرو کشور باید بخشی از هزینههایش را با افزایش بهرهوری جبران، قیمت تمام شدهاش را کنترل و بهرهبری را بالا ببرد.
وی در ادامه بر ضرورت حاکم شدن سیاست های اصل 44 در صنعت خودرو تاکید و تصریح کرد: اگر این سیاست ها به درستی اجرا نشود مشکلات صنایع هم حل نخواهد شد.
فولادگر خاطرنشان کرد: صنعت خودرو نیازمند رقابتی شدن واقعی است تا شاهد رشد قیمت همراه با افزایش کیفیت و خدمات پس از فروش باشد.