logo
کد خبر: ۳۳۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
معاونت تبلیغات و روابط عمومی اقدامات خود را ذیل چشم انداز 1404 حزب تعریف کرده و در مسیر اجرای آنها حرکت می کند که این اقدامات در ادوار مختلف حزب مکمل یکدیگر بوده و امروز که در دوره دوازدهم حزب قرار داریم با بهره مندی از تجربیات به دست آمده در ادوار گذشته، در پیشبرد اهداف حزب در حرکت هستیم.

حسینی- معاونت تبلیغات و روابط عمومی اقدامات خود را ذیل چشم انداز 1404 حزب تعریف کرده و در مسیر اجرای آنها حرکت می کند که این اقدامات در ادوار مختلف حزب مکمل یکدیگر بوده و امروز که در دوره دوازدهم حزب قرار داریم با بهره مندی از تجربیات به دست آمده در ادوار گذشته، در پیشبرد اهداف حزب در حرکت هستیم.

نکته قابل توجه درباره معاونت تبلیغات و روابط عمومی اینکه سرعت از اصلی ترین الزامات کاری است و به جهت ارتباط کارها با مساله اطلاع رسانی، فعالیتها به گونه ای است که این معاونت هم باید به لحظه حضور داشته باشد و هم در همه فعالیتها.

معاونت تبلیغات و روابط عمومی بر اساس رسالت ذاتی روابط عمومی همواره در تلاش است از یک سو مدافع و بیان کننده دیدگاه جامعه در حزب باشد و از طرف دیگر تبلیغ دیدگاه های حزب در عرصه عمومی را دنبال کند.

از این منظر حزب و رسانه به عنوان ارکان مهم دموکراسی ارتباط و تعامل مستمر باید داشته باشند که معاونت تبلیغات و روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی در دو دهه اخیر همواره در تلاش بوده پس از ایجاد این مسیر تعامل، آن را حفظ و تقویت کند که این مهم در دوره دوازدهم و مشخصا یک سال اخیر به صورت ویژه دنبال شد.

برگزاری نشست های خبری به صورت فصلی، انجام گفت و گوهای اختصاصی رسانه ها در قالب های مختلف رسانه ملی، خبرگزاریها، روزنامه ها، پایگاه های خبری و... با دبیرکل، رییس شورای مرکزی و دیگر مسوولان حزب از جمله این موارد بوده است که به لطف خداوند این روند امروز در نقطه بسیار خوبی قرار گرفته است.

شرایط عمومی ناشی از شیوع ویروس کرونا نتوانست مانع فعالیت های مختلف حزب در بخش های مختلف شود و فقط در شکل برگزاری آنها تغییراتی ایجاد کرد که معاونت تبلیغات و روابط عمومی در کنار دیگر بخشهای حزب تلاش کرد در راستای معرفی حزب اقدام کند.

گسترش فعالیت حزب در فضای مجازی از دیگر اقدامات معاونت تبلیغات و روابط عمومی در یک سال اخیر است که البته در ادامه مسیری بود که از قبل آغاز شده بود و در این یک سال نسبت به بازسازی، تقویت آن اقدام شد و این مسیر در سراسر کشور توسط معاونین تبلیغات و روابط عمومی به صورت هدفمند دنبال می شود.

 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: